Monday, June 3, 2013

En dejlig work-weekend med scrapping...

Det har været en produktiv weekend:-). En del projekter er påbegyndt, men endnu ikke fået det sidste touch.....
Er lidt i vildrede. Har taget en Challenge på YouTube... Scrapjomfru som jeg er, men jeg ville bare super gerne..... Så nogle af de allerede indleverede projekter og blev straks rædselsslagen, for de er vildt flotte.....men stoppede op og sagde til mig selv, at hvis jeg ikke tager en udfordring op, så bliver jeg jo ikke bedre;-). 
Synes selv at jeg har udviklet mig meget fra jeg begyndte i Januar, så jeg gik i gang her til aften. Når jeg er færdig, skal jeg lave en video, hvor jeg viser mit deltagerprojekt og så skal det sendes afsted til USA - The Mother land of Scrapbooking....!
Glæder mig....

No comments:

Post a Comment