Monday, October 21, 2013

Åbent hus den 20. November kl. 19 - kreationer til salg.

NU ER DER KOMMET BILLEDER PÅ AF ET UDSNIT AF DE JULEKORT JEG HAR MED DEN 20....:-) SE NEDENFOR.

Jeg er ved at mangle plads, derfor sælger jeg ud af mine kreationer.....
Der vil komme flere billeder.
Jeg vil også have en masse julekort med, som ligger prismæssigt mellem kr. 12 - 25,-.
Der vil også være fødselsdagskort.

Skulle du forelske dig i en eller flere af mine ting, er det muligt at købe den nu og så afhente den ved åbent hus arrangementet.

Hvis du ønsker at komme, så send mig en mail, så sender jeg adressen. Kan oplyse at det er i Virum.

Der vil løbende komme nye billeder på, så kig jævnligt forbi eller skriv din mail under "Follow by mail", så kommer der mail når der sker noget på min blog.

Glæder mig til at se dig.


Denne smukke æske sælges for DKK 85,-


Et sødt album til at gemme de skønne billeder, som du har taget her i efteråret.

Pris: DKK 175,-.



Tilsvarende gaveæske måler 15 x 15 cm DKK 35,- en lidt mindre DKK 25,-



Denne søde kuffert fuldt restaureret som billedet viser DKK 175,-



Sød lille canvas 15 x 15 cm DKK 40,-



Sættekasse 20 x 20 cm sælges for DKK 199,-



Yndig lille trææske måler ca. 10 x 5 x 5 cm sælges for DKK 65,- har en tilsvarende i lys blå med lyserøde blomster til samme pris. Bemærk at prisen ligger under det der ellers står under label SHOP.



Og så kom den lyseblå på .... også til DKK 65,-



To søde små æsker til småting eller til en lille men "dyr" gave:-) den runde måler ca. 6 cm i diameter og den firkantede ca. 6-7 cm. pris pr. æske er DKK 35,-, normal pris DKK 45,-.


Så et yndigt lille album - evt. til baby enten pige eller dreng... papiret matcher den ene af mine små træboxe ovenfor:-)

Siderne i albummet måler ca. 15 x 7 cm., der er seks sider med plads til mange søde billeder eller små anekdoter.

Pris: DKK 85,-




Sød lille væg dekoration nu hvor julen nærmer sig. Måler ca. 25 cm i diameter.

Pris: 35,-. Normalpris: 49,-

Kan laves i størrer størrelser kontakt mig for pris.


Så sælger jeg min første lanterne, der er i en svag grøn og creme farve, dekoreret som fremgår af billederne og med
en lille pige inden i.

Pris: DKK 99,-, normalpris 135,-




PRISEN STÅR PÅ KORTET...





No comments:

Post a Comment