Friday, April 22, 2016

Ny skøn og frisk sommer sæbe

Da jeg bookede min første stand til loppemarked forleden, tænkte jeg at det ville være super bla. også at få ryddet ud i de sæber jeg har liggende, hvor der stadig er små 8-10 mdr. tilbage på holdbarheden. 
Så spirede tanken om at kreere et par skønne friske sommerdufte. 
Min første Sommerdrøm som nu lige er sat til side i forsæbningsproces er en dejlig frisk duft af lufttørret tøj nær en blomstermark....men der er altid et men, hvordan er duften efter forsæbningsprocessen? ..... holder den det jeg håber på eller ender jeg op med kostald😁...at fremstille sine egne sæber og selv blande duftolier er altid forbundet med en vis risiko... 
Min næste batch laver jeg i morgen. Den duft jeg håber på bliver en symfoni af citrus sød appelsin, grapefrugt og citronella eller kokosmælk med lavendel... Tror jeg lander på lavendel...så må citrus symfonien vente...det er måske også en smule juleagtig. 
Jeg lægger billeder op når jeg begynder at skære sæben. 
Tak fordi du kigger med, og husk du er velkommen til at stille spørgsmål enten her, på mail casafrost@gmail.com eller på min Facebook side Casafrost. 
Rigtig god St. Bededagsferie. 










No comments:

Post a Comment